Спільна нарада

Спільна нарада під головуванням Головного інженера авіації Повітряних Сил – начальника управління головного інженера авіації Командування логістики Командування Повітряних Сил Збройних Сил України.

 

        За ініціативою Державного підприємства “Одеський авіаційний завод”, на підприємстві 29.09.2021 року відбулася спільна нарада під головуванням Головного інженера авіації Повітряних Сил – начальника управління головного інженера авіації Командування логістики Командування Повітряних Сил Збройних Сил України (далі – ПС ЗС України), участі представників управління головного інженера авіації Командування логістики Командування ПС ЗС України, представників ДП “Івченко-Прогрес”, Державного науково-дослідного інституту авіації, 4993 ГВП МО України.

       Зустріч стала продовженням традиційної лінії підприємства на підтримку безпосереднього діалогу з усіма зацікавленими сторонами задля всебічного задоволення потреб пріоритетного Замовника – Міністерства оборони України.

В центрі уваги – вирішення комплексу питань з підтримки льотної придатності і справності літаків типу Л-39М1(М) з авіаційними двигунами типу АИ-25ТЛШ, які раніше були модернізовані на ДП “ОАЗ” задля забезпечення їх безпечної безперервної експлуатації з метою навчання і підтримки льотних навичок льотного складу ПС ЗС України, у тому числі – курсантів військових навчальних закладів Міністерства оборони України.

ДП “ОАЗ” є базовим підприємством, на якому виконується широка гамма послуг для Замовників з виготовлення компонентів авіаційної техніки, модернізації та ремонту, продовження призначених ресурсних показників авіаційної техніки тощо.

Серед послуг і продукції підприємства для Міністерства оборони України – комплекс робіт з ремонту та модернізації літаків Л-39С до виду Л-39М і Л-39М1, модернізації авіаційних двигунів АИ-25ТЛ в профіль АИ-25ТЛШ з покращеними льотними характеристиками та під авторським супроводженням і наглядом Розробника двигуна (ДП “Івченко-Прогрес”) та науково-методологічним супроводженням Державного науково-дослідного інституту авіації (у частині стосовно авіаційної техніки іноземного виробництва, за якою з причин об’єктивного характеру не здійснюється авторський нагляд), ремонту коробок літакових агрегатів КСА-3 для літаків типу МиГ-29, авіаційних двигунів Р95Ш для літаків типу Су-25.

Під час зустрічі, учасники виступили з доповідями стосовно поточного стану забезпечення експлуатації авіаційної техніки, яка відремонтована і модернізована на ДП “ОАЗ”, відбувся відвертий і продуктивний обмін думками щодо профілактичних заходів з попередження передумов до відмов авіаційної техніки, результати фактично здійснених заходів з усунення проблемних питань, та графік виконання додаткових запланованих заходів.

Опрацьовано і підписано спільний Протокол зустрічі з визначенням поточного стану справ та змісту і строків виконання заходів з метою позитивного вирішення проблемних питань.